Loading...
Over Willem 2017-12-11T10:10:52+00:00

De power van Picket

Picket heeft een enorme ervaring bij het managen van verbeteringen in operaties. Zowel in de customer service branche (contact centers) als bij field services. En met aantoonbaar succes.

Het ombouwen van een technische afdeling naar een service afdeling? Introductie van nieuwe producten en diensten? Het optimaliseren van processen? Of het leiden van serviceorganisaties? Integreren van meerdere bedrijfsonderdelen? Commerciële mogelijkheden implementeren binnen servicekanalen? Grootschalige klant- en medewerkerstevredenheidstrajecten? Outsourcing of juist insourcen van diverse activiteiten? Management development en coaching?

Wie is Picket?

Picket is de bedrijfsnaam van Willem Knol. Willem heeft zijn sporen verdiend binnen de (klant)operatie van diverse bedrijven, zoals Ziggo, UPC, T-Mobile, Ben en Achmea.

De afgelopen jaren is hij succesvol geweest als Director Operations bij de integratie van Field Services binnen Ziggo. Hij heeft eerder bij UPC Field Operations omgebouwd tot een waar servicekanaal en de klanttevredenheid significant laten stijgen tegen lagere kosten.

Daarvoor heeft Willem ervaring opgedaan in uiteenlopende management rollen binnen Customer Service en IT. Zoals Program Director, Manager Processen & Projecten, Manager WorkForceManagement.

Willem is een expert op het gebied van serviceorganisaties en klantoperaties en heeft als kracht dat hij moeiteloos kan acteren in de driehoek klant, medewerker, directie. En binnen een organisatie in de driehoek commercie, operatie en techniek.

Meer weten? Bekijk het profiel van Willem op Linkedin of download zijn cv.

Visie Picket

Operational Excellence bereik je door processen af te stemmen op klantbehoeften en de inbreng van de medewerkers te vergroten. Picket brengt kaders aan, structureert de operatie. Maar geeft een grote mate van verantwoordelijkheid en vrijheid binnen die kaders. Zonder betrokken medewerkers is ware Operational Excellence niet te realiseren.

Bij verandering kijken we naar de customer journey en de employee journey. En pakken we alles aan waardoor processen efficiënter worden, innovaties belangrijk worden, de kosten omlaag gaan, maar de kwaliteit omhoog en zetten we de “werkvloer” in zijn kracht. Zodat jouw organisatie deze verbetercyclus gaat omarmen en zelf gaat leiden.

Moeiteloos acteren in de driehoek klant, medewerker, directie.

Tijd voor verandering? »